FIZETÉS
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a „vásárlás” gombra szükséges kattintani.
A „vásárlás” gomb megnyomásával a vásárló minden tudomásul veszi, hogy ezen nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.
A vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző menüpontba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló email alapján minden költséget tartalmaz.
Az értékesítésre kerülő termékek tulajdonjogát a Ptk. 6:216.§ (1) bekezdése szerint a teljes vételár maradéktalan kifizetéséig fenntartjuk.
A megrendelés elküldéséhez a vásárló szállítási és számlázási címet, valamint szállítási, fizetési módot tud kiválasztani az alábbi lehetőségek közül:
Fizetési módok:
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék postai úton kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termékek átvételekor.
Online bankkártyával: Vásárlónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni az eladó által igénybe vett pénzügyi szolgáltató (Barion) biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Mivel a fizetés nem a weboldalon történik, ezért semmilyen formában nem tároljuk az Ön kártya adatait, azt kizárólag a bank használja és kizárólag az aktuális fizetési folyamatban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Amennyiben a bankkártyás fizetést követően nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra van szükség:
Kártyaszám
Lejárati dátum
Érvényesítési kód
A rendelés feldolgozása
A rendelés feldolgozása 3 napon belül megtörténik.
A rendelést követően a rendszer automatikus üzenetet küld a vevő részére.
Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a vevőnek lehetősége van rendelését „előjegyezni”. Ebben az esetben a vásárló az email címének megadásával értesül arról, ha az adott termék ismételten rendelhető. Előjegyzés esetén a vásárló a terméket külön megrendeléssel tudja megvásárolni, az előjegyzés nem jelent szerződéses kötöttséget.
A rendelést követően az eladó elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vevő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az eladóhoz, illetve a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A szerződés akkor jön létre, amikor a visszaigazoló email a vásárló számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.
Az adásvételi szerződés alapján az eladó a dolog tulajdonjogának átruházására, a vevő a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
A megrendelés írásba foglalt szerződésnek minősül, a webshop rögzíti a megrendelést, ami utóbb hozzáférhető lesz a megrendelő számára is.
Teljesítési határidő
Magyarországon belül 7 munkanap.
Külföldre történő szállítás ideje esetenként eltérő lehet. Külföldre történő szállítás esetén a szállítás idejéről a vásárló külön tájékoztatásra kerül.
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.
Házhozszállítás
Magyarország területén a megrendelt termékeket a feladástól számított 7 munkanapon belül szállítjuk.
A csomagok szállítását a Foxpost végzi.
Csomagautomatába történő kézbesítés
Magyarország területén a megrendelt termékeket a feladástól számított 7 munkanapon belül szállítjuk.
A csomagok szállítását a Foxpost végzi, a vevő által megjelölt Foxpost csomagautomatába.
Szállítási díjak (az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák):
A Foxpost által meghatározott mindenkor hatályos díjszabás szerint történik. Az aktuális díjszabás megtekinthető a Foxpost weboldalán. A megrendelt termékek ellenértékéről kiállított számlát a számlázóprogram automatikusan elküldi elektronikusan a vevő által megadott e-mail címre.
A szállítással kapcsolatos kifogások:
A vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni. A vásárló sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Tekintettel arra, hogy a termék sérülékeny, ezért a kézhezvételkor azt ellenőrizni szükséges. Amennyiben a vásárló ezt elmulasztja, úgy a sérült termékkel kapcsolatosan kifogást eladónak nem áll módjában elfogadni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt az eladó nem fogad el.
A hibás vagy sérült árut 8 munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre.
Amennyiben a vásárló a hibás szállítás vagy az áru szállításkori sérülése miatt eláll a megrendeléstől, úgy a már megfizetett áru ellenértékét 15 napon belül visszafizetjük.
Eladó tájékoztatja a vásárlót arról, hogy a megrendelt termékek átvételére kizárólag azok ellenértékének megfizetése esetén van mód. Az eladó a megrendelt termék átadását mindaddig visszatarthatja, amíg nem győződik meg arról, hogy a termék árának kifizetése sikeresen megtörtént.